Saturday 14 July 2012

Perasmian Blog Kami :)


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah segala puji bagi Allah Rabb semesta alam, disaat azan subuh berkumandang diselangi bunyi cengkerik di awal pagi memecah kesunyian di sebalik kegelapan, akhirnya tertubuh sudah satu blog ringkas ini khusus buat semua ahli legasi 14th Generation of Puteri MATRI.
Disebabkan bersemangatnya penulis untuk menubuhkan blog ini setelah disarankan oleh beberapa orang kapten dan disokong oleh angkatan-angkatan yang lain, maka prebet Aisyah Zaki memulakan langkahnya sebagaimana yang telah di'arah'kan, tanpa sedikit pon rasa mengantuk.

Maka dengan tercatatnya post ringkas ini, maka dengan ini Prebet Aisyah Zaki merasmikan Blog K.A.M.I Legasi Gen-14 Matri dengan lafaz BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIM.
Diharapkan dengan tertubuhnya blog ini bakal menjadi tempat perkongsian berita-berita dan laporan terkini perkembangan sahibah-sahibah kita baik yang berada di dalam mahupun luar negara, yang sedang bujang, bertunang, berkahwin, hatta beranak sekalipun, dan yang paling penting laman ini bakal menjadi tempat perkongsian ilmu dan pengisian-pengisian buat hati-hati yang dahagakan peringatan serta kebaikan.

Semoga Allah meredhai usaha kita dalam memperbaiki dan memperkukuhkan ukhuwwah sesama kita dan mendekatkan diri kepada-Nya.
Semoga Allah sayang kita.
Semoga Allah pelihara kita.
Salam uhibbukifillah.

Aisyah Zaki
6.17 am
15 July 2012

No comments: